2013-09-07

poczatek

Hej.

Nigdy blogerem nie bylem, nie sądzę też żebym był w tym dobry w przyszłości. Do blogowania zabierałem się już kilka razy i zwykle z różnych powodów kończyło się na pierwszych wpisach.

Nazywam się M. Urodziłem się w 1989 roku w Gdańsku, a od połowy 2012 roku mieszkam w Anglii w mieście Leicester.

O czym ma być ten blog? Ciężko to ująć, jestem człowiekiem który nie czuje się specjalistą w żadnej dziedzinie, ale dość dobrze idzie mi w życiu. Właśnie życie i to jak sobie radzę będzie tematem tego blogu.
Ze względu na dość silną dociekliwość wielu tematów i analityczny umysł będę starał się wiele tematów rozebrać na czynniki pierwsze. Mama też małą manię MS Excel więc wielokrotnie będę przedstawiał jakieś wykresy czy tabelki. Wiele tematów skupi się też na okolicach Leicester.

Tematy jakie na pewno poruszę w przyszłości:
- Porównanie życia w Anglii i w Polsce. (Jaki to jest oklepany temat ostatnimi czasu)
- Agencje mieszkaniowe w leicester.
- Agencje pracy w Leicester.
- Rozwój i edukacja, dla każdego coś się znajdzie.
- Opowieści znajomych na tematy różne (praca, szkoła, mieszkanie . . . .)
- Studia w Anglii.
- Prawo wAnglii.
- Siłownie w Leicester.
- Sklepy w Leicetser.
- Praktyki zawodowe
- Wszystko co będę chciał.

Do następnego wpisu :) ( o ile tylko znajdzie się jakiś czytelnik)

2 komentarze:

  1. najlepszy blog o - na razie tylko edukacji w anglii ale czekam na więcej, łopatologicznie rozpisane, tego brakowało w internecie :) czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy komentarz :)
    Ja już taki stary, a ucieszyłem się jak dziecko.
    Ale mnie zmotywowałeś kolego :)

    OdpowiedzUsuń